Rabu, 23 Februari 2011

~GUGUP~

Pernahkah  anda mengalami masalah gementar ataupun gugup bila bercakap di hadapan orang ramai? Aku x terkecuali daripada masalah ini. Masalah ini telah lama aku hadapi semenjak di bangku sekolah lagi. Tambahan pula, aku nie seorang yang gagap pada sekolah rendah dulu. Susah kan? Masalah gagap telah dapat aku atasi cuma tinggal masalah gugup. Teringat pada pembentangan asignment kuliah plant breeding pagi tadi, masalah gugup aku sangat terserlah sehinggakan aku ternampak ade member-member aku tergelakkan aku.... Ehehehehe. Moga aku berjaya mengatasi masalah gugup ini untuk masa yang mendatang. Amin.


2 ulasan:

  1. Insya Allah... Amin... Semoga dipermudahkan...kalau dak...u xbleh nak lafaz nikah nanti...hehe... well, teringat time Penang Free School dulu...hehe...peristiwa surau.... u amiklaaa IzuAN Hezwarie Remelier...sebagai idola... dia kan dulu gagap sket gak...tp now...dah meletops...ok???!!! Sorry, ya kalau msg ni membuatkn u ternoda...eh...silap. /..terkecil hati...hehe

    BalasPadam
  2. Ok2.... I akan jadikan Izuan Hezwarie as my idol.... I ok je ngan comment u & xterasa pun sebab dah makin matang sekarang....

    BalasPadam