Sabtu, 26 November 2011

~DIVA JATUH BAK NANGKA BUSUK~







Dah lama rasanya Sham x update belog kesayangan Sham nie...... Dah penuh dengan sawang & habukkk. Almaklumla sejak berkerjaya nie, tiap-tiap hari ada saje kerja yang perlu di selesaikan.... Kali nie Sham nak kongsikan satu kisah mengenai seorang diva. Sebut dengan sebutan baku yang jelas ye perkataan


D.I.V.A. 

Alkisahnya cmni, ada seorang diva tengah bersiap-siap untuk majlis makan malam bersama mentor & menti. Diva tue bersiramla ala-ala cleopatra mandi susu sambil tiup buih-buih belon shower gel "UNFORGIVABLE SEAN JOHN". Kau ado main tiub-tiub buih? Mesti xdak kan..... Ehehehehehehe. Matilah belog nie kena hack!!!!!


Apa seterusnya terjadi mengenai diva tue? Diva pakai baju apa malam tue? Cantik x dia? Dia menang awards x?



Actually diva tue tergelincir dalam bilik air selepas main tiub-tiub buih.... Ehehehehehehehe. Kepala dia berdarah dan kena jahit empat jahitan. Yang malangnya, dia xdapat wat calkwalk atas red carpet sempena majlis makan malam tersebut.


Pengajaran: 

1) Niat kena betul.

2) Banyakkan ibadah.

3) Bersyukur dan menikmati nikmat hidup yang diberikanNya.


P/S: Diva = Shamsul Amri (Matilah pasnie Sham kena carut sampai hangittttttt)



4 ulasan:

  1. hahaa.. sam klu tak buat trademark di satu tempat tak sah. mesti nak buat adegan "jatuh2" nih kan. di PFS, usm, mana lg ek.. haha...

    anyway i'm glad your are ok.. sorry for not being there for you.

    BalasPadam
  2. OMA
    Diva jatuh?
    Biasa la tu
    Cam Beyonce and Jac kan...
    Siannyer
    Berjahit lak tu...
    Take care

    BalasPadam
  3. haa? La.. ni terlebih Diva ni Am..
    Xper..tu cabaran jadik Diva..
    nanti boleh jadikan pengalaman bila nak bagi ceramah kat Diva2 baru di luar sana.. hehehehe

    BalasPadam
  4. Kesian Diva tu/..patutlaaa sekarang dah berIMEJ BOTAK...Huhu...tp xpa...tetap CUN...hehe

    BalasPadam