Sabtu, 9 November 2013

~AKU : DULU & SEKARANG~

Assalamualaikum W.B.T. semua..
Dah terlalu lama aku x update blog ni.
Teruk kan? Ish3 maaflah ini semua dek kesibukan rutin kerja aku.
Tambahan, aku mulai kekeringan idea untuk menulis dalam blog ni. 
Meh aku bercoleteh pula pasal entri kali ni.
Sebelum tu meh kita layan pic2 kat bawah ni dulu.. Ayuhhhh dong!!!
























Scroll bawah lagi....


























AKU YANG DULU












AKU YANG SEKARANG








Rumusan yang boleh aku buat:-

1) Perubahan fizikal yang amat ketara maklumlah dari zaman kurus bak papan lapis ke zaman besar bak teddy bear tapi aku teramat suka dengan penampilan sekarang sebab nampak lebih matang dan well educated.

2) Tahap keyakinan diri aku dah mula meningkat berbanding dulu dan yang paling aku xsangka aku dah boleh bagi ceramah pada orang ramai... Ahahaha. FYI, dulu aku memang xboleh bercakap depan orang ramai. Gugup tahap serius!!! Sumpah aku xtipu.

3) Tahap kawalan emosi aku dah bertambah baik. Oh yeayyyyyy..

Sebenar-benarnya banyak yang telah berubah tapi cukuplah setakat ini dulu ye...


Bye2




Tiada ulasan:

Catat Ulasan